2010. szeptember 4., szombat

2.rész: Akkor is megyek

-Jajj..ne kezd már megint ezt..mindig ezt hajtogatod..már nagyon unom.-.- És el fogok menni arra a koncertre.-én.
-Azt csak hiszed.-.-  Na de én megyek dolgozni.Sziasztok.-anya.
-Szia.-Vici.
-Csá.-én.
Anya megy el.Hál istennek.De most jön apa is.Na majd őt megkérdezem,hogy mehetek-e..azt meg nem kell tudnia,hogy anya nem enged.xD
-Hát szia apa.Ugye tudod,hogy szeretlek?:D-én.
-Szia.-Vici.xD
-Sziasztok.Mit szeretnél már megint?-apa.
-Már megint?O.o Amúgy koncertre szeretnék menni.*-* -én.
-Mikor lesz?-apa.
-Holnap.Suli időbe..de mit számít az?-én.
-Semmit.. de anyád elenged?-apa.Dejó ,hogy ilyen laza.xD
-Öhm..persze.:D -én. xD
-Jólvan.Akkor elmehetsz.-apa.
-Köszi.Na de mi most lépünk is.:D Szia-én
-Rendben.Sziasztok!-apa.
-Hello!-Vici.
Felkaptuk a deszkákat és már mentünk is ki.
-Mér hazudtál apudnak?-Vici.
-Én nem hazudtam...csak nem mondtam igazat.O.o-én.
- -.-" De mér mondtad azt,hogy anyud elengedett? Úgyis rá fog jönni,hogy nem igaz.És ha meg nem jön rá a koncert előtt,anyud kicsinál ha elmész.-Vici.Hu..de értelmes.xD
-Senki nem fog rájönni semmire.Anya holnap délutános. Amikor ő elmegy dolgozni én megyek a koncira.-én.
-És ha addig beszélnek?-Vici
-De nem fognak.Anya most elment dolgozni.Ma is délutános.De bent marad északára is így csak 6-ra ér haza..vagy kicsit később.Apa meg délelőttös lesz és 6-ra megy dolgozni.Tehát nem fognak találkozni énmeg elmehetek arra a rohadt koncertre.xD-én.
-És ha telefonálnak?-Vici.
-Akkor telefonálnak.xD-én.
-Oké-Vici.
-Energia ital?:D-én.
-Meg nyalóka.:D Meg olyan mogyorós genyoság.xD.Vici.
-Jóó.xD-én.
Kifizettük a cuccokat és mentünk tovább.Elgurultunk a parkig.Ott leültünk egy padra és ettünk-ittunk.xD Mint a csövesek.xD Csak kicsit máshogy.xD Amikor végeztünk mentünk haza.
-Na jó.Akkor msn-en beszélünk.-Vici már a házunk előtt.
-Igen.Szia.-én
-Szia.-Vici.
Bementem letettem a deszkát,csináltam kaját és mentem volna fel a szobámba ha édes-jó apám meg nem állít. -.-
-Anyád biztos elengedett? -apa.
-Öhm..igen..mért? Beszéltél vele? És azt mondta neked,hogy nem mehetek??-én.
-Nem.Nem beszéltem vele.De nem hiszem,hogy elengedne suliidőbe..:/-apa.
- -.-" Apa.Anya nekem azt mondta,hogy mehetek.Te is azt mondtad.Akkor én menni is fogok.Nem érdekel,hogy ki enged vagy ki nem,menni fogok.-én.
-Jó-jó. Csak mondtam..de elengedlek.-apa.
-Oké.-én.
Na végre visszament a hálójába én meg mehetek a szobámba.Már azt hittem beszélt anyával és ő sem enged el.O.o Tökre be voltam szarva.xD Na mind1.Felértem nyomtam is be a gépet.Felléptem msn-re .Vici már fent volt.És éppen rámír.
Vici:Na hello.
Én: Csáá.Hallod..aszittem apa beszélt anyámmal és nem enged el a koncira.:O de szerencsére nem beszélt vele és kimagyaráztam.:D
Vici: Én mondtam,hogy ez nem jó ötlet.
Én: de jó ötlet.
Vici: -.-" persze persze...de most mennem kell..
Én: máris??O:
Vici: mit máris?? már vagy fél órája fent vok ha nem több...és nekem is van még dolgom.
Én: jah..gondolom.és mi az a nagy dolog?? megint faljátok egymást a pasiddal?-.-
Vici: már nem járunk.(:
Én: mert hogy?:O
Vici: elegem lett belőle és dobtam.xD
Én: jótetted.xD
Vici. tudom.xD na de téll. mennem kell.sziajoéjt pusz.
Én: oksa. sziapuszjo8
Lement.Énis.Kikapcsoltam a gépet mert már 11 óra volt holnap meg suli.Mentem is aludni.


Reggel fél 7-kor keltem.Kiestem az ágyból és mentem is a szekrényem felé.Felöltöztem gyorsan és mentem is a fürdőbe.Ott megcsináltam magam majd kivasaltam a hajamat.Amikor kész lettem mentem is ki a buszmegállóba.Ott találkoztam Vicivel.Ma 7óránk lenne de mi már a negyedik óra után leléptünk.Írtunk egy igazolást magunknak.xD Gyorsan kiszaladtunk a buszmegállóba mert a hülye Osztályfőnök kikérdezett minket,hogy mér megyünk mi el a 4. óra után..köcsög.xD Na mind1. A buszt sikeresen elértük.Leszálltunk a buszról.(Ki gondolta volna?:O) Gyorsan elszaladtunk Viciékhez ott letette a cuccait és átvedlett.xD A másik táskáját meg felkapta.Viciéktől szaladtunk hozzánk.Én is átöltöztem és kicseréltem a táskámat.Onnan szaladtunk tovább a buszmegbe,hogy elérjük a buszt.Na ezt is sikerült.Vagy 3 órát buszoztunk ,amikor megérkeztünk.


**************************************************************************************************************
Bocsi,hogy ilyen rövid lett..és azér is bocsi,hogy szar lett.De azért remélem olvasható.(: Véleményt viszont kérek!:D Tudni szeretném,hogy milyen a blogom..mondjuk szerintem nem valami jó...de a ti véleményetekre kíváncsi vagyok. Najó..nem tépem tovább feleslegesen a számat.Jóéjszakát mindenkinek.^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése